Modificare detalii AWB

Zmień szczegóły AWB

Jak zmienić datę dostawy w naszym sklepie po złożeniu zamówienia

Czasami może zaistnieć potrzeba zmiany daty dostawy zamówienia złożonego w naszym sklepie internetowym po jego sfinalizowaniu i wydaniu AWB. W tym artykule przedstawimy Ci kroki niezbędne do wprowadzenia tej zmiany.

1. Skontaktuj się z obsługą klienta:

Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz zmienić datę dostawy, zadzwoń pod numer naszego działu obsługi klienta. Numer kontaktowy to 0215557252. Agent pomoże Ci dokonać niezbędnych zmian. Upewnij się, że masz pod ręką dane identyfikacyjne zamówienia, takie jak numer zamówienia i szczegółowe informacje na jego temat.

2. Podaj informacje wymagane do wprowadzenia zmiany:

Skontaktuj się z przedstawicielem pomocy technicznej i podaj szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób chcesz zmienić datę dostawy. Upewnij się, że podajesz wszystkie poprawne i kompletne informacje, takie jak nowy adres dostawy, imię i nazwisko odbiorcy, miasto, kod pocztowy i wszelkie inne istotne szczegóły.

3. Potwierdź zmiany i zaktualizuj:

Gdy podasz informacje niezbędne do dokonania zmiany, agent wsparcia potwierdzi zmiany. Sprawdź dokładnie wszystkie szczegóły, aby mieć pewność, że są poprawne. Gdy proponowane zmiany będą dla Ciebie satysfakcjonujące, agent wyśle ​​prośbę do DPD pocztą elektroniczną.

Powrót do blogu